sâmbătă, 21 martie 2020

În... Vacanță forțată / Stagiunea 2019-2020



Vă trimitem un mesaj pe care tocmai l-am primit de la Magicianul Poveștilor. Este pentru voi, dragi copii.
♥️SUNTEM ÎNVINGĂTORI !♥️
Dragii mei va implor să aveți răbdare și .... „NU IEȘIȚI DIN CASĂ”.
Voi puteți, voi sunteți Magicieni!
Ne vom vedea în curând, suntem învingători!
Până la revenirea din acest coșmar, Magicianul Poveștilor și actorii Teatrului Național pentru Copii „ABRACADABRA” au pregătit pentru voi pe facebook, pe pagina Eu pot, eu sunt Magician și pe youtube „eu pot eu sunt magician”: POVEȘTI MAGICE.
În fiecare zi, la ora 12, Magi vă invită să ascultați Povestea Magică și să răspundeți la întrebări. Fiecare răspuns corect va primi o „inimiuță”. Dacă veți răspunde corect și veți acumula zece „inimiuțe”, veți fi invitați la unul din spectacolele Teatrului Național pentru Copii ABRACADABRA.
Am încercat o formă de joc și poveste pentru a suporta mai ușor statul în casă luptându-ne cu ........nu vreau să-i spun numele!
Copii mici și copii mari, multă sănătate și nu vă lăsați conduși de depresia acestor vremuri-zâmbiți, rugați-vă, respirați adânc-vom fi învingători!!!!!
Magi și echipa

Niciun comentariu: