duminică, 21 ianuarie 2018

FĂT FRUMOS DIN LACRIMĂ

"Multă baftă la grădi și la școală ! Offffffffff! Când să facem și noi un om de zăpadă, a început iar școala. 
Vacanța continuă în fiecare duminică la Teatrul Național pentru Copii ABRACADABRA. 

Bulgăraș Zăpăduș ( omul de zăpadă ce apă nu se face) mi-a adus aminte că trebuie să spunem și o poveste scrisă de Mihai Eminescu. Ne-am gândit și am citit că data de naștere a marelui poet este 15 ianuarie 1850, iar botezul a fost trecut în registre ca 21 al lui genar. Așadar, avem o săptămână să pregătim cea mai frumoasă poveste, ”FĂT FRUMOS DIN LACRIMĂ” – spune Magicianul Poveștilor și vă invită duminică, la ora 11.00, în Sala Media a Teatrului Național, la Jocul de-a Teatrul, pe Drumul lui Făt Frumos.
Cum v-am obișnuit la fiecare spectacol, voi, dragii noștri, o să fiți Feții Frumoși și Ilenele Sânziene, iar noi cei mari - personajele mai puțin bune.
Vă invităm la Teatru să vă continuați joaca, să vă înfrângeți emoțiile și să deveniți eroii cei frumoși din poveștile Românilor.
Cum se poate acest lucru? Foarte simplu! Spuneți cu glas tare “Eu pot, eu sunt Magician” !



❀ Teatrul Naţional pentru Copii ❀

❀ ❀ Spectacole de Teatru interactiv pentru COPII (4 -10 ani) ❀❀

BILETE - la Casa de bilete TNB(in foaierul Salii Mari)  -  
şi   online,  pe: MyStage.ro        

Niciun comentariu: